Geweldig dat hij 9 november weer naar Amsterdam komt, zijn gloednieuwe album “Mean Old Man” net als zijn vorige ,“Last Man Standing”, ook alweer een knalsucces is en hij 29 september j.l. zijn 75ste verjaardag heeft mogen vieren!

Bill Haley, Elvis Presley, Johnny Cash, Carl Perkins, Buddy Holly, Bo Diddley, Gene Vincent en nog zovele andere grote namen zijn niet meer onder ons maar……. The Killer STILL Rocks On! 9 NOVEMBER A.S. IN DE HEINEKEN MUSIC HALL!

Hieronder een overzicht van de tracks op Jerry's nieuwe succesalbum “Mean Old Man”, waarop o.a. ook een gastbijdrage is te horen van de zondag overleden Solomon Burke (het album bereikte o.a. al de 30ste plaats op Billboard's albumlijst) met achter iedere track de naam van de gastartiest die samen met Jerry Lee op die track is te horen:

1. Mean Old Man w/ Ronnie Wood (written by Kris Kristofferson)

2. Rockin’ My Life Away w/ Kid Rock/Slash

3. Dead Flowers w/ Mick Jagger

4. Middle Age Crazy w/ Tim McGraw/Jon Brion

5. You Can Have Her w/ Eric Clapton/James Burton

6. You Are My Sunshine w/ Sheryl Crow/Jon Brion

7. Hold You In My Heart w/ Shelby Lynne

8. Swinging Doors w/ Merle Haggard/James Burton

9. Roll Over Beethoven w/ Ringo Starr/John Mayer/Jon Brion

10. Sweet Virginia w/ Keith Richards

11. Railroad to Heaven w/ Solomon Burke

12. Bad Moon Rising w/ John Fogerty

13. Please Release Me w/ Gillian Welch

14. Whiskey River w/ Willie Nelson

15. I Really Don’t Want To Know w/ Gillian Welch

16. Sunday Morning Coming Down

17. Will The Circle Be Unbroken w. Mavis Staples/Robbie Robertson/Nils Lofgren

18. Miss The Mississippi and You

Bonus Track:

Here Comes That Rainbow w/ Shelby Lynne

Jerry Lee Lewis - “Mean Old Man” song clips (NEW ALBUM)

http://www.youtube.com/watch?v=KfVHgQUm7g4

TEX (The Travelin' Man)

P.S. Mail naar tex2008@live.nl wanneer je belangstelling hebt voor mijn nieuwsbrief “The News Is Out…” met o.a het laatste nieuws, links naar recente clips en fotos m.b.t. the legendary Jerry Lee Lewis! The Last Man Standing!