Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Band (ZH) zoekt zanger / 2e gitarist

  • SD

    Wij, ervaren muzikanten rond de 40 die ook kunnen zingen, zoeken de juiste frontman.

    Speel je daarbij gitaar, dan zou dat mooi uitkomen.

    Eventueel zijn we ook op zoek naar een 2e gitarist.

    1 x per maand optreden vinden wij momenteel voldoende.

    Interesse om van je stoffige zolder te komen en met een goede band het podium op te gaan? Neem even contact op.

  • Dave Meijburg

    Hallo,

    Mijn naam is dave en ben 42 jaar. Heb sinds 1.5 jaar geleden zangles, kan in principe alles zingen maar geef de voorkeur aan het nederlandstalige. Denk hier aan de dijk, van dik hout, blof, etc. Ik zelf woon in de regio den haag, mocht dat bij jullie in de buurt zijn kom ik graag is meezingen.

    Groeten,

    Dave 0651935183SD schreef:

    >

    > Wij, ervaren muzikanten rond de 40 die ook kunnen zingen,

    > zoeken de juiste frontman.

    >

    > Speel je daarbij gitaar, dan zou dat mooi uitkomen.

    > Eventueel zijn we ook op zoek naar een 2e gitarist.

    >

    > 1 x per maand optreden vinden wij momenteel voldoende.

    >

    > Interesse om van je stoffige zolder te komen en met een goede

    > band het podium op te gaan? Neem even contact op.

  • Hans Boshamer

    Mijn naam is Hans Boshamer en ik woon in Strijen (Hoeksche Waard). Ik heb jarenlang in allerlei bands gedrumd en back vox gedaan. Mijn passie is eigenlijk zingen. In het verleden heb ik ook wat studiowerk gedaan zowel als drummer en als zanger. Nu, na een tijdje niet veel meer (aktief) aan muziek gedaan te hebben, vreet het enorm aan me en ik ben dan ook bezig weer een leuke band te zoeken (dit keer als zanger). Om weer eens wat te proberen heb ik wat kleine optredens met orkestbanden gedaan op bruiloften, overgens met zeer positieve reacties. Ik heb erg veel orkestbanden (zo'n 3000 schat ik), maar dat is toch niet wat ik wil.

    Ik ben in het bezit van een goede mic. (sm 58) en een in-ear audio systeem.

    ook ben ik erg enthousiast en bereid hard te werken.

    Zijn er nog vragen, hoor ik het wel.

    Ik hoop spoedig wat van jullie te horen,

    Groet, Hans.