Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Seventies Rockband zoekt Zanger!

  • Martin

    Early seventies concept band van zeer ervaren muzikanten zoekt een krachtige stem om compleet te raken.

    Niet de geijkte oefenruimte coverband met 40 nummers van 38 bandjes.

    Wat wij willen is het bouwen van een seventies heavy rock show. Denk aan een vijftal bands waar je een aantal songs van covert en die je als minishows in elkaar laat glijden. Geen pruiken en dat soort dingen, maar wel met gevoel voor stijl en sound van die tijd.

    Doel is zo snel mogelijk een gedegen repertoire bouwen en dan gemiddeld twee keer de buhne op willen.

    Stijlinvloeden: Led Zeppelin, The Who, The Free, Cream..

    Regio Zuid Holland

    Bellen: 06-14789900

    Mailen: giordano.la@gmail.com

    0f: mrszh@live.nl

  • Stefan

    Hey,

    Ik ben zanger van 3SpeedAutomatic, www.3sa.nl wellicht ken je ons al, we komen uit Rotterdam en organisren ons eigen Villa Rocka festival in onze 150 jaar oude villa aan de maas. zoeken jullie nog steeds? Wellicht kan ik jullie helpen met de zoektocht, maar kan niets beloven, ben benieuwd of jullie reacties hebben gehad. Ik zit zelf erg druk, oa.a met eigen band, maar wij zitten in het genre, dus ik kom vaak bands tegen, ik kan ze op de hoogte brengen dat jullie een goede zanger zoeken.

    groeten,

    stefan

  • Kim

    jo ik ben een 21jarige en ervaren rockzanger en ik speel zelf wat keyboard e, schrijf zelf teksten, zoeken jullie nog een zanger? en waar is het en jullie leeftijden?

  • Martin

    Hoi Kim! Neem even contact op aub: mrszh@live.nl

    Bedankt!